enzo95
Posty: 1
Rejestracja: śr 24 cze, 2015

śr 24 cze, 2015

Witam wszystkich,
To mój pierwszy post więc wypada się przedstawić. Mam na imię Krzysiek, mam 20 lat :) Na klawiszach gram od 7 roku życia ( wiekszosc to szkola muzyczna fortepian), od roku gram na weselach. W domu mam fortepian, ale na weselach oczywiscie na keyboardzie (korg PA 50 SD), i brakuje mi drugich klawiszy. Szukam czegoś do żywego składu czyli w gre wchodzi pewnie syntezator bo ma lepsze barwy niz keyboardy ? Co byście polecili nie drogiego, uzywanego najlepiej ? Coś co moze bym uzywal głównie do string i lewej ręki, wtedy pa 50 bym grał prawą u góry reszte :)

Czekam na porady i z góry dzieki

Tomek
Posty: 37
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2014

pt 10 lip, 2015

Jeżeli do typowo "żywego" składu, gdzie nie zamierzasz się wspomagać żadnymi podkładami ani aranżami to syntezator wydaje się lepszą opcją, poza tym keyboard już masz.
I napisz co to znaczy niedrogiego?
Bo dla jednego to będzie do 1000 zł, a dla drugiego 5-6 tys.
Określ dokładnie ile zamierzasz na ten zakup kasy przeznaczyć, to będzie wiadoma na jakie modele możesz się porwać.

brian
Moderator
Posty: 419
Rejestracja: pt 29 maja, 2015

śr 09 wrz, 2015

Syntezator ma tych barw więcej, ale jakość zależy od keyboardu, ale nie muszą być lepsze. Jeśli zależy Ci na brzmieniu to radziłbym Ci wybrać pianino cyfrowe albo stage piano. Proszę, tu masz spory wybór
http://hurtowniamuzyczna.pl/offer/17/kl ... frowe.html
Możesz też poszukać czegoś tutaj
http://olx.pl/oferty/q-pianino-cyfrowe/

witoldkolko
Posty: 19
Rejestracja: czw 14 maja, 2015

sob 19 wrz, 2015

brian, co Ty masz z tymi pianinami? chłopak będzie lewą reką grał całe wesele na pianinie? plizzzz :-)
Krzysiek, musisz się zdeycdować jakie chcesz brzmienia - nowoczesne, uniwersalne, czy retro :)
Sam polecam coś starszego od Korga (np. Triton, Karma), może starsze Motify Yamahy - około 2-3 tys.