guzik
Posty: 1
Rejestracja: sob 24 paź, 2015

sob 24 paź, 2015

Witam

Mam zamiar kupić keyboard do gry w domu. Nie jestem profesjonalistą, ale podstawy mam opanowane. Czy lepiej kupić używany sprzęt (kilkuletni) Yamahę PSR E403 za 500 zł czy lepiej nową Yamahę PSR E343 za prawie 800 zł? Trochę czytałem o tych modelach i PSR E343 ma więcej różnych brzmień (ale nie na tym najbardziej mi zależy). Czy nowe Yamahy dyskwalifikują stare sprzęty w sensie technologicznym i niezawodności czy raczej nic się nie zmieniło? Będę wdzięczny za opinię.

sanmateo915
Posty: 15
Rejestracja: pt 25 wrz, 2015

pn 26 paź, 2015

Witam .
Wymieniłeś modele Yamaszki, a ja mam dla Ciebie bardzo fajne klawisze z firmy Casio.
Mowisz ze instrument ma Ci sluzyc do nauki w domu .
Tak wiec pierwszy to klawisz Casio LK-130
Głowne zalety ktorych Ty wydaje mi sie poszukujesz to.;
61 klawiszy typu piano z podświetleniem
100 barw / 50 rytmów
100 utworów edukacyjnych
(Funkcja lekcji z podświetleniem klawiszy)!!
I cena nowego to 599 zl oczywiscie mozesz zainwestowac w uzywany tanszy ;)

Drugim modelem jest casio Ctk 3200
100 zl drozszy ale juz troche ulepszona wersja ;)
Dynamiczna klawiatura
Podłaczenie usb
Tworzenie sampli
Wykonanie ;)
Przemyśl i dokonaj dobrego wyboru ;)

Grzes4510
Posty: 8
Rejestracja: pt 27 lis, 2015

ndz 29 maja, 2016

Witam. Zakupiłem keyboard Casio CTK3200 i niestety nie wiem czy ja nie potrafię czy coś nie wiem ale rytmy są kiepskie nie można dopasować do utworu. Proszę o pomoc

Holo
Posty: 129
Rejestracja: śr 02 gru, 2015

ndz 05 cze, 2016