fishyfish
Posty: 1
Rejestracja: ndz 13 lis, 2016

ndz 13 lis, 2016

Witam,
Na wstępie zaznaczę, że czytałem różne tematy tego typu, ale mam pytanie na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi.
Otóż jeszcze w tym miesiącu zaczynam naukę gry na pianinie o której marzyłem jeszcze będąc dzieckiem, stoję przed wyborem pianina cyfrowego, nie ukrywam, że cena im niższa tym lepiej, ale jestem skłonny dołożyć, żeby kupić coś, co posłuży mi dłużej. Obecnie na pianino cyfrowe mogę przeznaczyć ok. 3000zł. Niestety nie mogę określić na czym mi zależy, bo jestem zupełnie zielony w temacie.
Czytając różne tematy wybrałem takie pianina:
- Korg LP-350 (mam możliwość kupienia używan, pytanie czy warto)
- Kawai ES 100
- Kawai KDP90 (jest sens dokładać?)
- Roland FP30

Drugie pytanie to czy kupować pianino już na początek nauki - czy jest to konieczne, czy można poczekać np. miesiąc.

Pozdrawiam :)

Holo
Posty: 129
Rejestracja: śr 02 gru, 2015

wt 29 lis, 2016

LP odpuścił bym sobie ze względu na klawiaturę, ale to jest moje zdanie. KDP to już pomału taki klasyk się staje przez wielu dobrze ocenianych i na pewno jak szukasz piana w zabudowie to można się nad tym modelem zastanowić. FP jest też dosyć ciekawą propozycją, ale ja bym jeszcze na Twoim miejscu rozważył PX-160, który nie tylko bardzo dobrze brzmi ale jego klawiatura charakteryzuje się bardzo dokładną pracą a do tego i cenowo nieźle wypada.

matman
Posty: 14
Rejestracja: ndz 08 lis, 2015

wt 29 lis, 2016

Klawiatura Casio bardzo dobra, ale mam wątpliwości co do niezawodności produktów tej firmy szczególnie jeśli chodzi o kondycję klawiatury.

pianini
Posty: 22
Rejestracja: wt 22 gru, 2015

pt 03 lut, 2017