Bardzofajnynick
Posty: 1
Rejestracja: pn 30 mar, 2015

pn 30 mar, 2015

Cześć. Mój młodszy brat jest w drugiej klasie szkoły muzycznej pierwszego stopnia w klasie gitary. Od przyszłego roku będzie się uczył grać na pianinie i w związku z tym chcemy kupić pianino cyfrowe do domu by miał na czym ćwiczyć. W związku z tym potrzebna będzie klawiatura zbliżona do akustycznego pianina, nadająca się do ćwiczeń bez obawy nabycia złych nawyków przy grze. Sam jestem saksofonistą i nie znam się na pianinach by kupić coś odpowiedniego. W jego przypadku głównym instrumentem jest gitara więc nie ma sensu wydawać też zbyt dużo pieniędzy. Myśleliśmy o wydaniu około 4 tysięcy złotych. W tej cenie znalazłem dwa pianina wydające się całkiem przyzwoite. Są to Roland RP 301 i Kawai KDP 90. Czytałem recenzje obydwu sprzętów i były one bardzo pozytywne, jednak chciałbym zasięgnąć rady także tutaj. Nie chodzi mi tylko o opinię i porównanie obydwu pianin ale także ewentualne wskazanie innego modelu na który powinienem zwrócić uwagę i się nim zainteresować. Jakie są wasze typy pianina cyfrowego w okolicach 4tyś złotych? Z góry dziękuję za pomoc.

yooki
Posty: 26
Rejestracja: pn 27 paź, 2014

śr 15 kwie, 2015

a orientowałeś się w pianinach Casio, zobacz sobie model Casio PX-350 jest to rewelacyjny klawisz, ciężko znaleźć w podobnej cenie klawisz na takim poziomie jak dostaniesz w Casio. W 2012 roku ten model został uznany za najlepsze pianino cyfrowe w swojej klasie przez czytelników prestiżowego magazynu Keyboard Magazine w USA. Dla mnie to potwierdza świetny wybór instrumentu z najlepszym współczynnikiem jakość/cena. Przejrzyj sobie dokładnie jego parametry, myślę że jest to klawisz godny zainteresowania.

ksantypa
Posty: 9
Rejestracja: pn 20 kwie, 2015

wt 21 kwie, 2015

To fakt też moim zdaniem idealne dla ucznia jest to pianinko Casio PX-350 i dobrą cenę ma.

mama2010
Posty: 1
Rejestracja: pt 24 kwie, 2015

pt 24 kwie, 2015

Witajcie, jakie pianino wybrać do nauki w szkole muzycznej?