domins51
Posty: 3
Rejestracja: wt 25 lis, 2014

wt 25 lis, 2014

Witam. Do tej pory moją miłością był bas. Od niedawna zacząłem się interesować keyboardami, a mianowicie mam Casio WK3300 i gram z podkładu. Niestety nie stać mnie na razie na jakieś lepsze klawisze, więc zainteresowałem się tworzeniem rytmów. Przeczytałem gdzieś na forum, że można to robić za pomocą programu Style Works 2000. Chciałbym robić sobie styl, żebym mógł zmieniać akordy, robić przejścia itd. Powiedzcie czy takie coś jest wgl możliwe. Jeśli piszę w złym dziale- przepraszam.

Pozdrawiam!

Olek
Posty: 7
Rejestracja: czw 27 lis, 2014

czw 27 lis, 2014

Ale ten instrument, ma sekwenser co prawda tylko 6 ścieżkowy ale do robienia podstawowych styli wystarczy. Najlepiej, żebyś może pomyślał o jakimś nowszym odpowiedniku z 16 ścieżkami.

domins51
Posty: 3
Rejestracja: wt 25 lis, 2014

czw 27 lis, 2014

Nie znam się na tym. Możesz to jakoś przybliżyć jak mogę tworzyć te style? Chodzi mi glownie o jakies disco bo nie ma za duzo ciekawego

Olek
Posty: 7
Rejestracja: czw 27 lis, 2014

pt 28 lis, 2014

Akurat na tym modelu nie grałem więc ciężko mi technicznie krok po kroku to opisać. Ale w większości instrumentów działa to podobnie. Powinieneś mieć w instrumencie przycisk RECORD gdzie masz możliwość nagrania utworu (SONG) lub zrobienia stylu (STYLE). Jeżeli nie ma oddzielnego przycisku to poszperaj w
menu. Tam powinna być możliwość edycji stylów fabrycznych, gdzie będziesz mógł tworzyć swój styl na bazie starego lub wyczyścisz ścieżki i zaczniesz robić od podstaw. Jak znasz angielski to masz tu link do pełnej instrukcji:
http://gramsam.pl/start/66/93-opisy-i-i ... ardow.html

możesz jeszcze wejść na stronę: http://casiomusic.pl gdzie jest zakładka Casio Ekspert i tam dopytać.

domins51
Posty: 3
Rejestracja: wt 25 lis, 2014

pn 01 gru, 2014

No szkoda. Fajnie byłoby jakby ktoś mi napisał jak to zrobić. A najlepiej z komputera. Jeśli jest ktoś taki to prosze o odpowiedź ;) Pozdro

Olek
Posty: 7