MlodyMjuzik92
Posty: 1
Rejestracja: wt 29 kwie, 2014

wt 29 kwie, 2014

Witam. Chciałbym kupić sprzęt do muzykowania ale jestem trochę zielony w temacie i stąd moja obecność tutaj. Gram trochę na gitarze, rozwijam wokal, głównie w tym kierunku będę się dalej szkolił, ale i jakiś klawisz by się w domowym instrumentarium przydał. W związku z tym mam kilka pytań:
Co polecacie, chodzi mi o keyboard, w przedziale cenowym maksimum między 700 - 800 , bardzo ewentualnie do 2000 zł ?
Skąd brać programy z próbkami dźwiękowymi do klawiatur sterujących?
Z tego co wiem keyboard może również eksploatować jako klawiaturę sterującą. Ogólnie umiem zagrać parę melodyjek, chcę się uczyć, ale nie wiem czy właśnie w tym odkryję pasję, jedną już mam - wokal, o czym mówiłem i będę się kształcił głównie w tym kierunku ale chciałbym posiąść umiejętność gry na klawiszu, aczkolwiek chciałbym żeby klawiatura służyła mi nie tylko do nauki, ale także w późniejszym okresie do zabawy, do tworzenia własnych motywów i nagrań. Tak więc co by było lepsze, keyboard, czy klawiatura sterująca?
I właściwie czemu niejedna klawiatura midi jest droższa niż całkiem przyzwoity keyboard yamaha?
Ogólnie fajnie by było gdyby klawiatura miała nie mniej niż 76 klawiszy ale to nie jest wymóg.
Koleś w sklepie muzycznym proponuje mi keyboardy casio, ale naczytałem się tyle krytycznych opinii wobec casio że sam nie wiem. Że to zabawki, że plastikowe brzmienia. Patrzyłem na Casio WK-7600, oglądałem filmiki, wydaje się całkiem przyzwoite choć to nie ten przedział cenowy. Czemu Casio ma taką złą opinię?
Dodam jeszcze że fascynują mnie brzmienia organów hammonda, piszczałkowych, rhodesów i akustycznych pianin. Na tych brzmieniach by mi zależało najbardziej.
A, i czym jest polifonia i w czym jakie to ma znaczenie?
Pozdrawiam.

Tomek
Posty: 37
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2014

ndz 12 paź, 2014