drio
Posty: 1
Rejestracja: wt 11 lis, 2014

wt 11 lis, 2014

Witam, jestem domowym grajkiem, gram na gitarze akustycznej niemalze 7 lat, moja gitare dostalem od ojca kiedys za dobre stopnie w szkole, kosztowala jakies 500zl. Jestem z niej zadowolony, ladnie stroi, fajny dzwiek wydobywa, nie wykrzywia sie, po prostu miod malina :)

(wybaczcie za brak polskich znakow, pisze z za granicy, a na tym laptopie ciezko sie obsluguje klawiature norweska)

Otoz chcialbym kupic sobie keyboard ale nie byle jaki! Moze byc uzywany, chociaz nigdy nie wiadomo kto i co z takimi robil. Jestem samoukiem, wiec powinienem sobie dac rade z nauka akordow itd. (sam uczylem sie na gitarze grac z pomoca internetu)

Nie znam sie na nich, na czym mi najbardziej zalezy to na czystym dziewku pianina, wywazonych klawiszach (lekkie dotkniecie cichy dzwiek, mocne i szybkie, glosnejszy), podpinanie sluchawek\glosnikow, i wejscie usb\do kompurtera. Nie zalezy mi na 1000+ efektach i bog wie czego jeszcze... Co polecacie drodzy znawcy? Moj plan to olx.pl albo allegro.pl i kwota granicy 600zl moze 700 z wysylka.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

rocknrolla
Posty: 5
Rejestracja: pt 21 lis, 2014

pt 21 lis, 2014

czesc , czytając po Twoich wymaganiach to szczerze mowiąc wątpie zebyś znalazł ważoną klawiature w przedziale 600-700 zł. Za taką cene kupisz klawiature dla przedszkolaków .Sądzę że najtajniej moglbys zainwestować w Casio serii CDP ,używane ledwo co dotykane przez właścicieli kosztują ok . 1800zł lub mniej, więc są to klawisze właśnie bez zbędnych dla Ciebie bajerów , pełna klawiatura ważona, 88 klawiszy i moim zdaniem lepiej uzbierać te pare stów więcej i mieć już troche lepszy sprzęt :)

Tomek
Posty: 37
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2014

sob 22 lis, 2014