Trompka
Posty: 1
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2015

ndz 05 kwie, 2015

Witajcie.

Jestem na kupnie klawisza. Chcę kupić Stage Piano, które będzie mi służyć do dwóch celów:

- sporadyczne występy sceniczne - nie jestem pianistą, ale czasem gram na pianie więc uwzględniam ten element.

- pisanie muzy:

Klawisz ma się bezproblemowo komunikować z moim MacBookiem i z programami Logic Pro X oraz Sibelius.

Ma mi umożliwić pisanie nutek metodą "granie live"

Budżet mam do powiedzmy 4 tysięcy choć jeśli znajdę fajny instrument to mogę go zwiększyć.

Podsumowując:

- Kompatybilność z MACOSX - priorytet nr 1
- Dobra młoteczkowa klawiatura
- Fajne brzmienia - jestem muzykiem od prawie 30 lat i mam wrażliwe ucho - plastikowe brzmienia będą mnie drażnić.

Znalazłem takie coś na przykład
i w tym samym sklepie taki model, lub kilka niższych tego samego producenta

Czy możecie mi coś podpowiedzieć ? Powiedzieć coś o tych modelach, lub podrzucić jakąś swoją propozycję? Najlepiej z linkiem do sklepu. Dodam, że chciałem instrument wziąć na raty więc w grę wchodzi wyłącznie nowy sprzęt i najlepiej ze sklepu w województwach Śląskim/Małopolskim

Z góry dzięki za pomoc i niech moc będzie z Wami

Tomek
Posty: 37
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2014

śr 06 maja, 2015

Tym korgiem to mnie poraziłeś, kurzweil z kolei też wielkimi możliwościami w tym modelu się nie popisał. W dodatku oba instrumenty polifonią też nie grzeszą. Przy takich założeniach finansowych i zakładając, że szukasz nowej klapy a nie używanej zainteresuj się PX-5S. Jak na tak świetną klawiaturę waga instrumentu wynosi 11 kg, co przy wykorzystywaniu scenicznym ma duże znaczenia.