hans
Posty: 1
Rejestracja: czw 11 lut, 2016

czw 11 lut, 2016

Jestem zupełnym amatorem, który nie ma żadnego pojęcia o tworzeniu muzyki i wykorzystywaniu w tym celu przyrzadow wydających dźwięki. 

Ale najistotniejsze jest to, że chce zmienić ten stan rzeczy. Dlatego zwracam się z uprzejma prośbą o pomoc w wybraniu keybordu i kursu do nauki gry.

Chce go używać do coverowania.

melodia
Posty: 57
Rejestracja: pn 18 sty, 2016

śr 24 lut, 2016

Jeżeli zamierzasz samodzielnie się uczyć, to dobrze by było abyś kupił keyboard, który będzie posiadał dobrze rozwiniętą funkcję edukacyjną. Jednym z lepszych keyboardów właśnie edukacyjnych jest Casio CTK-4400. Ma pokaźny bank brzmień i rytmów oraz bardzo przyjazną w użytkowaniu funkcję lekcji, a do tego koszt jego nie przekracza tysiąca złotych..

harmonik
Posty: 135
Rejestracja: sob 21 lis, 2015

pt 15 kwie, 2016

Na początek keyboard z funkcją edukacyjną to bardzo dobre rozwiązanie. Pomoże ci przejść przez pierwsze trudności związane z nauką. Ten model o którym mówi melodia jest instrumentem godnym zainteresowania.

Gawloo
Posty: 1
Rejestracja: ndz 10 lip, 2016

ndz 10 lip, 2016

Myślę nad keyboardem do 1000 zł. Umiem korzystać z nut. Czy inwestować w w/w instrument czy coś innego mi polecacie? W grę wchodzi keyboard używany. Ważne jest aby miał dynamiczne klawisze i dobre dźwięki pianina i organ. Chce coś tańszego kupić na czas odświeżenia i nadrobienia braków. Docelowo za 2-3 lata chciałem kupić pianino yamaha arius ydp 142 po przeprowadzce do większego lokum ;)

Holo
Posty: 129
Rejestracja: śr 02 gru, 2015

śr 13 lip, 2016