Darkflower
Posty: 3
Rejestracja: wt 01 gru, 2015

wt 01 gru, 2015

Hej. Za nie długi czas chce sobie kupić keyboard. Problem w tym że nie wiem jaki. Cena około 800zl. Chcę na nim się uczyć, a później doskonalić. Nie może być byłe jaki. Zastanawiałam się nad Yamaha ez220 i PSR e 353. Nie chodzi o wygląd. Chce zasięgnąć porady ponieważ nie znam się na tym. Może są jeszcze lepsze z ta ceną? Jesli tak to piszcie. Dlatego proszę o pomoc.

Adam
Posty: 5
Rejestracja: czw 05 lis, 2015

śr 02 gru, 2015

W zbliżonej cenie mogę Ci polecić Casio ctk 5000. Już ma dynamiczną klawiaturę do tego wbudowany fajny program do samodzielnej nauki w tym ok 150 utworów do ćwiczeń. Po za tym 600 barw 200 rytmów i dużo więcej :) masz też wbudowany slot na karty i port USB więc nie ma problemu z zapisywań swoich nagrań czy z podłączeniem do kompa. Uwazam że jak na pierwszy klawisz do bardzo dobra opcja

kicia
Posty: 2
Rejestracja: wt 29 wrz, 2015

śr 02 gru, 2015

ja miałam okazję grać na CTK-3200, keyboard jak za ok 600 zł do sporo funkcji i do tego co najważniejsze sporo funkcji edukacyjnych myślę że to dobry wybór jak na początek muzykowania.

Holo
Posty: 129
Rejestracja: śr 02 gru, 2015

śr 02 gru, 2015

:?:
Ostatnio zmieniony śr 02 gru, 2015 przez Holo, łącznie zmieniany 3 razy.

Darkflower
Posty: 3
Rejestracja: wt 01 gru, 2015

śr 02 gru, 2015

A jeżeli mielibyscie wybierać między Yamaha ez 220 a PSR e 353? Proszę o dobra radę. Tak jak mowie nie znam się na tym.

Holo
Posty: 129
Rejestracja: śr 02 gru, 2015

śr 02 gru, 2015