Szkoła gry na keyboardzieKeyboard dla każdego cz. 1 - Szkoła gry w systemie single finger chord
19,00 zł92 str. A4, miękka oprawa
sklep muzyczny
sklep muzyczny
 Klawiszowcy.pl » Muzyka i muzycy » Nauka gry dla początkujących

Czy chodzicie na lekcje do nauczyciela?

Materiały, szkoły i kursy do nauki gry na instrumentach

Postprzez Alison88 » 12 gru 2011, o 19:04

Myślicie że samodzielna nauka gry na fortepianie jest do zrealizowania? :-) Chodzicie na lekcje gry do nauczycieli, czy jesteście samoukami?
Alison88

Postprzez Derry » 15 gru 2011, o 00:47

Samouk ma ciężej... Nigdy nie patrzysz na swoją postawę, możesz się nabawić nieprzyjemnych nawyków. Najłatwiej to zauważyć, gdy przy grze masz bóle nadgarstków czy kręgosłupa.

Ja uczyłem się podstaw wraz z nauczycielką. Teraz już nie gram (czasem siądę i coś brzdęknę, ale nie ćwiczę).
Derry
Moderator

Pochwały: 2

Postprzez Alison88 » 15 gru 2011, o 19:52

Ja jestem samoukiem :-D Przez kilka lat chodziłam na śpiew, teraz postanowiłam się przekwalifikować :-) Do nauczyciela chodzę tylko wtedy, gdy czegoś nie rozumiem z zakresu zasad muzyki albo mam problem z odczytaniem nut. Myślę, że samemu można nauczyć się grać ;-)
Alison88

Postprzez Derry » 17 gru 2011, o 02:23

Jednak nauczyciel jakiś tam czasem coś Ci podpowiada. Moim zdaniem to jest ten krok, który wyróżnia Cię od innych samouków - ułatwia Ci to sprawę :)

Okazało się, iż użytkownik waldek1004 został zakwalifikowany jako niezrozumiały (obcokrajowiec/troll, czy Bóg wie, co jeszcze) - jego wiadomości były niespójne. Udzielał on nieadekwatnych odpowiedzi (prawdopodobnie przy korzystaniu z translatora typu Google), przy czym oskarżał moderatora (mnie) o leczenie się w zakładzie psychiatrycznym. Rozumiem, że ktoś może mieć odmienne zdanie i nie zareagowałbym w ten sposób, gdyby nie chamskie zachowanie i brak poszanowania dla cudzego zdania (uznawanego zresztą nie tylko przeze mnie).

Użytkowniczkę Alison88 przepraszam za zaistniałą sytuację i usunięcie jej posta.