minik97
Posty: 3
Rejestracja: śr 15 paź, 2014

czw 20 lis, 2014

Witam serdecznie ;). Mam do wyboru keyboardy Casio CTK-1100, Yamahę PSR 230 i Yamahę YPT-210 i nie wiem który wybrać, może wy mi polecicie który z tych najlepszy i dlaczego :)
Pozdrawiam :)

lorka
Posty: 2
Rejestracja: pt 21 lis, 2014

pt 21 lis, 2014

Minik, a na czym Ci zależy konkretnie w tych klawiszach i dlaczego Twój wybór pada na te 3 modele? Myślę, że to na początku jest bardzo ważne pytanie :)
Ograniczasz się budżetem? Funkcjami? Istotne jest dla Ciebie brzmienie? Czy klawiatura?

Jak odpowiesz na te pytanie, postaram sie doradzić co powinieneś wybrać :)

minik97
Posty: 3
Rejestracja: śr 15 paź, 2014

sob 22 lis, 2014

Witam Cię Lorka. Jestem początkującym graczem i moi koledzy sprzedają takie o to keyboardy, dlatego nie chcę tez kupować na allegro bo od nich będe miał taniej. Interesuje mnie bardziej brzmienie, chodzi mi o to zeby było bardzo zbliżone do prawdziwego pianina, Dodam do tego jeszcze ze dziś doszedł mi nowy model MK-900
Pozdrawiam.

Tomek
Posty: 37
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2014

sob 22 lis, 2014

Z takiego zestawu sam bym nie wiedział co wybrać. Twoje typy nie przekraczają wartości 500 zł, tak wiec należy je rozpatrywać w kategorii zabawki muzycznej a nie instrumentu. Obojętnie, który z tych modeli wybierzesz efekt będziesz miał (a) podobny. Proponuję dozbierać i kupić coś z wyższej półki. Ale jeżeli już koniecznie się upierasz to wybrał bym ten model, na który producent daje najdłuższą gwarancję.

lorka
Posty: 2
Rejestracja: pt 21 lis, 2014

ndz 23 lis, 2014

A to wiele zmienia :) Od znajomych to warto kupować, od obcych już nie radzę :)
Tomek ma trochę racji, bo jednak aby klawisz śmigał jak ta lala to trzeba trochę więcej wydać. Tomek napisałeś o gwarancji, a tutaj pytanie do Minika kiedy koledzy go kupili i czy nadal klawisze są na gwarancji. Z tego co się orientuję Yamaha daje 2 lata, Casio 3.